van der Horst

BRM Watches wordt officieel partner 24H SERIES

24H Series Powered by Hankook
24H Series Powered by Hankook
De Franse horlogefabrikant BRM wordt officieel partner van de 24H SERIES powered by Hankook. Met ingang van de openingsrace van het seizoen 2015, de Hankook 24H DUBAI (8-10 januari 2015), stelt BRM voor alle klassewinnaars in de Hankook 24H DUBAI exclusieve horloges ter beschikking. Vanaf de tweede wedstrijd van het seizoen, de Hankook 12H ITALY-MUGELLO (13-14 maart 2015) zorgt BRM tevens voor de officiële trofeeën voor de eerste drie geklasseerde teams in de algemene rangschikking en de top drie in de klassen. De kampioenen in de rijders- en teamklassementen alsmede de Ladies' Cup van de 24H SERIES powered by Hankook 2015 kunnen ook uitzien naar een prachtig BRM-horloge.
"We zijn zeer verheugd dat we een hoogwaardig merk als BRM als officiële partner van onze serie mogen verwelkomen", zegt Gerrie Willems namens CREVENTIC. Het Nederlandse bureau treedt op als  promotor en organisator van de 24H SERIES powered by Hankook in samenwerking met het Dutch National Racing Team (DNRT). "Autosportliefhebbers weten doorgaans ook fraaie horloges te waarderen en daarom past de samenwerking met BRM perfect. We kijken uit naar een langdurige en succesvolle verbintenis."

De horlogemanufaktuur BRM werd meer dan 10 jaar geleden opgericht door Bernard Richards, die ook zijn naam aan de onderneming gaf, want de afkorting staat voor 'Bernard Richards Manufacture'. BRM is de enige horlogemanufaktuur in Frankrijk en produceert in het hoofdkwartier in Vexin nabij Parijs een gelimiteerd aantal van slechts 2.000 horloges op jaarbasis. Al sinds zijn kinderjaren is oprichter Bernard Richards gefascineerd door precisietechnologie, wat ook tot uiting komt in zijn passie voor de autosport. Het is daarom logisch dat liefhebbers van mechanische sporten ook BRM-horloges waarderen en dat deze sporten een belangrijke rol spelen voor de uitstraling van het merk BRM. De 'geest van de autosport' komt tot uiting in de zwart-wit geblokte vlag op de horlogekasten en -banden, de toepassing van high-tech-materialen uit de sportwagenbouw als componenten voor de horloges en modelnamen die verwijzen naar motoronderdelen. Kleuren en materialen van BRM-horloges kunnen worden gepersonaliseerd en de bedrijfsfilosofie van BRM, "prestaties komen voort uit het uitblinken in details", kan evenzeer worden vertaald naar de autosport.

Na Hankook als titelsponsor en exclusieve bandenpartner van de 24H SERIES powered by Hankook is BRM het tweede gerenommeerde bedrijf dat een verbintenis aangaat met de enige internationale raceserie die meer dan één 24-uursrace op de kalender heeft. "Niet alleen rijders en teams tonen steeds meer interessie in onze serie. Tal van bedrijven onderkennen ook de marketingmogelijkheden van de 24H SERIES powered by Hankook", aldus Gerrie Willems. "BRM is een bekende naam in de autosport en in de paddocks van vele circuits over de hele wereld zie je rijders, teamleden en bezoekers die een BRM-horloge dragen. Dat we vanaf het seizoen 2015 met BRM samenwerken is voor onze serie opnieuw een belangrijke stap. Daarnaast ligt het natuurlijk voor de hand dat met zo'n prachtig horloge als extra prijs in het vooruitzicht, onze coureurs nog net dat kleine beetje extra inzet zullen tonen!" Nadere informatie over de 24H SERIES powered by Hankook is te vinden via: www.24hseries.com. 

Creventic



Dit artikel werd gepubliceerd door de redactie in Circuit Internationaal op vrijdag 19 december 2014.
  • Prospeed Competition

Copyright 2000-2024 Autosport.be - Contacteer ons