BSRF F4 - Hockenheim: chaos in het virtuele Baden-Württemberg








Tot slot waren ook de drie dames opnieuw van de partij in de Am-klasse. Alexandra La Belge won de eerste race voor Fiorella Melis, terwijl Manon Villers helaas moest opgeven. Tijdens de tweede wedstrijd was Melis dan weer de beste bij de dames, ditmaal voor Villers, terwijl La Belge ondanks enkele problemen doorheen de race nog beslag legde op het laagste podiumtrapje.
We zijn ondertussen over halfweg in het kampioenschap, met nog drie manches op het programma. De volgende afspraak is binnen twee weken, wanneer het veld afzakt naar het virtuele Emilia-Romagna voor een stop op Imola.
Foto's: Simon Heck
Tweet





























Pol Stoffel