van der Horst

Circuit Zolder, donderdag 31 oktober 2013 – Internationale testdag

Circuit Zolder, donderdag 31 oktober 2013 - Internationale testdag
Diegene die een plek in de zon had gevonden die een beetje beschut was voor de bij momenten erg koude wind kon nog eens genieten van een erg goed gevulde testdag. Wagens van allerlei pluimage passeerde het revue terwijl het op het asfalt toch vrij rustig bleef.

Allerlei:

Circuit Zolder, donderdag 31 oktober 2013 - Internationale testdag
Thomas Weber (#47-Ford Mustang GT 3.5); Wim Muilwijk (BMW); Ronald Van Ooijen (Porsche); Dick Freebird (#68-Radical SR3 CupCar); Kenneth Heyer (#99-Porsche 997 Cup); Piet Dubois (KTM X bow); Hans-Jörg Hübner (#40-Porsche turbo); Wiebbe Wijtzes (#298-BMW); Kai Riebetz (Porsche GT3); Bart Van Haeren / Piet Dubois (#69-Skylimit Porsche); Den Hartog (#68-Mercedes Sport Coupé); Davy Convents / Olivier Hermans / Albert Vanierschot (#9-Yokohama BMW); Alain Franssen (#299-BMW M3 E46); Bart Ooms / Yannick Dupont (#3-Lotus); Dimitri Kluyskens / Pierre De Landsheere (#888-BMW E36); Charles Peeters (#43-DTN Suzuki Swift); één Lotus old timer, één Porsche old timer en één Martini Porsche.
 

Formula:

Nico Otto (#99-Formule Renault 1.6); Dieter Struys en friend (#9 + #19-Formule Renault 2.0); Cedric Piro (#1-Formule ADAC).
 

Special:

6a8a3ae03427f228034b7df193ebf4ae8b6f7086.jpg
Paul Verellen (#8-Juma-Belga BMW van † Philip Verellen).
 





“Crash boom bang”

Circuit Zolder, donderdag 31 oktober 2013 - Internationale testdag
Net voor de middagpauze parkeerde Gregoire Demoustier zijn Audi R8 onzacht rechts in de betonmuur voor de chicane. Een defect remsysteem zou aan de oorzaak gelegen hebben van het plots uitbreken van deze WRT bolide. De Fransman bleef gelukkig ongedeerd, de Audi had aanzienlijke schade.
 

Iemand of iets vergeten? Sorry. 
Bij leven en welzijn, tot donderdag 7 november 2013.
 



Schrijf u in voor de Autosport.be nieuwsbrief!

Dit artikel werd gepubliceerd door de redactie in Circuit Nationaal op vrijdag 1 november 2013.
  • Dreamdrive

Copyright 2000-2020 Autosport.be - Contacteer ons