Tom Boonen en Anthony Kumpen opnieuw in de 25H VW Fun Cup
De #114, geïnspireerd door het aantal UCI-overwinningen van Tom Boonen, zal met zijn nieuw 'retro pop art'-design, een knipoog naar Andy Warhol, meteen te herkennen zijn op het circuit. Een originele en unieke branding was de doelstelling, en bovendien straalt het ontwerp perfect de ingesteldheid van het team uit: met gezonde ambitie en een professionele omkadering deelnemen en dat in een gemoedelijke sfeer.
In de pitbox zal Joris Mans instaan voor de strategie en M3M voor de voorbereiding en ondersteuning van het team. Hazgo, Sterckx, Castaar, LePlan Wine, Roberta Pastabar, Compare My Laps en Octane 76 zijn opnieuw de trouwe partners van Clubsport Racing. Achter de schermen worden Tom Boonen, Anthony Kumpen, Philip Vandewalle en Bram Vanhengel bijgestaan door Spike Agency om ideeën uit te werken. Het 'Fun'-gehalte van het team is zo alvast gegarandeerd!
De 25 Hours VW Fun Cup in Spa-Francorchamps is op 7 en 8 juli aan zijn 21ste editie toe. Clubsport Racing en zijn vier rijders kijken er in ieder geval erg naar uit!
Foto's: Clubsport Racing
Tweet