van der Horst

Autosport.be jaaroverzicht - Stint 8: De vrijwilliger

Dag van de vrijwilliger 2013 te Circuit Zolder
Autosport zou de dag van vandaag nergens staan zonder de inzet van de talloze vrijwilligers; gedreven mensen die stuk voor stuk een passie koesteren voor de autosport, maar zelden in de spotlights komen te staan. Reden genoeg dus voor ons om hen op te nemen in ons jaaroverzicht 2013! Ook Circuit Zolder is de vrijwilliger overigens erkentelijk, zo bleek gisteren nog tijdens de traditionele vrijwilligersdag op het Limburgse circuit. Lager op deze pagina vindt u enkele foto's van de druk bijgewoonde dag.
  • STX Motorhomes
Het evenement dat de vrijwilligers in de bloemetjes moet zetten en de gelegenheid biedt iedereen een welgemeende merci te geven, werd dit jaar overigens nog groter aangepakt dan anders, in het kader van 50 jaar Circuit Zolder. Honderden vrijwilligers genoten er doorheen de dag van verschillende activiteiten en sloten het evenement af met een lekkere winter barbecue. Geen ogenblik leek ons dus meer gepast dan dit om ook vanuit onze kant iedereen een welgemeende dankuwel toe te wensen.

Opmerking: deze bijdrage maakt deel uit van het Autosport.be jaaroverzicht 2013.

Dit artikel werd gepubliceerd door Martijn Wouters in Varia op zondag 8 december 2013.
  • De Swert Opticiens