Ladbrokes wordt partner van de 'Hankook 25 Hours VW Fun Cup'
Ook voor de Belgische auto- en motorsport is Ladbrokes uiteraard een referentie, maar nu zal het beroemde rood-witte logo dus ook te bewonderen vallen tijdens de 22ste editie van de ‘Hankook 25 Hours VW Fun Cup’, op 13 en 14 juli op het legendarische circuit van Spa-Francorchamps. We weten al dat de meer dan honderd deelnemende VW Fun Cup uitgerust worden met een zonneband in de kleuren van Ladbrokes. Andere spectaculaire activiteiten in verband met die samenwerking worden later uit de doeken gedaan.
“De Hankook 25 Hours VW Fun Cup is een uniek evenement”, bevestigt Yannik Bellefroid, CEO van Ladbrokes. “Eerst en vooral door wat er zich afspeelt op het mooiste circuit ter wereld, met meer dan honderd identieke wagens die strijden voor de overwinning over een afstand die nergens anders ter wereld wordt geëvenaard. Anderzijds is dit een familiaal evenement met talloze activiteiten in de paddock. Dit is voor ons een fantastische opportuniteit om zowel jong als oud gelukkig te maken en onze kleuren en dynamisme te tonen aan een erg talrijk publiek.”
Marc Van Dalen, CEO van Kronos Events, is in de wolken met het nieuwe partnership: “Het succes van de VW Fun Cup doet ons natuurlijk immens veel plezier. Ten eerste krijgen we sinds het begin van dit seizoen een prachtig spektakel aangeboden op het circuit, maar we krijgen ook de kans om samen te werken met een grote naam als Ladbrokes tijdens de komende ‘Hankook 25 Hours VW Fun Cup’. Ik wil hen dan ook in de naam van het volledige team welkom heten en bedanken voor het vertrouwen en kan nu al stellen dat we alles in het werk zullen stellen om een ronduit onvergetelijke editie van de ‘Hankook 25 Hours VW Fun Cup’ 2019 te organiseren.”
Foto: Kronos Events - Letihon
Tweet