Het nieuwe Fun Cup seizoen wordt een editie van hoog niveau nu steeds meer teams en bekende rijders hun intentie om aan het kampioenschap deel te nemen bekend maken. Vandaag was het de beurt aan DRM Motorsport om zijn plannen voor 2019 uit de doeken te doen. DRM Motorsport neemt voor zijn derde seizoen in de Fun Cup een nieuwe start met nieuwe rijders en een nieuwe sponsor. Niemand minder dan Nico Verdonck vormt de speerpunt van het rijderstrio, hij wordt bijgestaan door Rodrigue Gillion en teamverantwoordelijke Matthieu de Robiano.
Nico Verdonck begint, na een aantal deelnames aan de 25 Hours Fun Cup, aan zijn eerste echte seizoen Fun Cup maar zal net als Gillion de manche in Magny-Cours en het Franco Fun Festival aan zich moeten laten voorbijgaan wegens verplichtingen in de 24H Series. Wie hen voor die twee races gaat vervangen wordt pas later aangekondigd. DRM Motorsport strikte bovendien Coyote Systems Benelux als nieuwe sponsor voor het komende seizoen en de wagen zal in het peloton niet onopgemerkt blijven met zijn opvallende kleurenschema.