Dries Vanthoor blikt terug op zijn kwalificatie


"We gaan in de wedstrijd er het beste van proberen te maken. Ik had ook wat last van onderstuur, dat helpt natuurlijk ook niet voor de race. Een podium zou mooi zijn, je weet nooit wat er op zes uur tijd nog allemaal gaat gebeuren."
Foto's: Gert Starckx
Tweet





























Laurent Van Moerkerke